Finsktalande Customer Service Agents till företag inom bank och finans

Finsktalande Customer Service Agents till företag inom bank och finans

Arbetsbeskrivning

Är du finsktalande, har ett intresse för finansbranschen samtidigt som du trivs med kundkontakt & service? I denna roll erbjuds du en unik inblick och erfarenhet inom kreditbranschen. Urvalet sker löpande så ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett välkänt bolag med stark företagskultur, sammanhållning och högt i tak. Som medarbetare på kundserviceavdelningen kommer du tillhöra ett team bestående av härliga och kompetenta kollegor, som hanterar ärenden mot både privatpersoner och företag kopplat till Betal- och Kreditkort samt Privatlån. De utökar nu teamet och söker därmed ytterligare två medarbetare på heltid. Initialt kommer du att arbeta mot den svenska marknaden, för att senare under 2024 även arbeta mot den finska marknaden. Arbetstiderna är förlagda kontorstider med viss variation (38.75 timmars arbetsvecka). Du kommer arbeta från huvudkontoret beläget i centrala Stockholm i moderna, nyrenoverade lokaler.
Det initiala uppdraget pågår i sex månader med ambition till överrekrytering därefter, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER

I denna tjänst erbjuds en spännande möjlighet för dig som tycker om att hjälpa människor, kommunicera med kunder samtidigt som du vill utveckla dina kunskaper inom Betal- och Kreditkort samt Privatlån. Huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
- Att besvara inkommande samtal och mejl från både privat- och bankkunder.
- Utföra administrativa uppgifter relaterat till dessa ärenden.
- Ha telefonkontakt med banker och bistå med kompletterande uppgifter om kunder.

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en servicerelaterad roll med någon form av kundkontakt/kundservice.
- Har mycket goda kunskaper i svenska, finska och engelska, muntligt och skriftligt. Svenska och finska kommer vara mest förekommande.
- Har fullständig gymnasiebildning.

Meriterande:
- Erfarenhet av telefon som främsta arbetsverktyg.

Det kommer att läggas stor vikt vid personliga egenskaper för denna tjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad, strukturerad och ansvarstagande. Du är självgående, samtidigt som du fungerar väl i samarbete med andra. Du har lätt för att ta till dig ny information, resonera och kan fatta egna välgrundade beslut i arbetet.

ÖVRIG INFORMATION
- Start: Omgående (december/januari)
- Omfattning: Heltid, långsiktigt. Avtal skrivs initialt på 6 månader, med ambition till överrekrytering.
- Placering: Centrala Stockholm. Viss remotemöjlighet längre fram.
- För detta uppdrag gör vi ett utdrag ur ditt belastningsregister.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2023
  • Ansök senast: 5 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

2 oktober 2024