🇫🇮 Finsktalande Customer Success Specialist

🇫🇮 Finsktalande Customer Success Specialist

Arbetsbeskrivning

Vi söker en finsktalande Customer Success Specialist som vill arbeta på ett bolag som verkligen gör det lilla extra för både kunder och medarbetare.

Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Kan du dessutom både svenska och finska och vill bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjär känsla har vi tjänsten för dig!

Om tjänsten

I rollen kommer du tillsammans med flera härliga kollegor runt om i Norden tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med många olika kontaktytor. Du är organisationens servicespecialist och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon, mail och chatt. En annan del av dina arbetsuppgifter är översättningar samt inköp av diverse förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Du kommer att vara den finsktalande spindeln i nätet helt enkelt!

Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder, medarbetare och ett effektivt arbetssätt. Vi vill att du ska känna dig trygg och bidra med dina idéer och förbättringsförslag - tillsammans har ni kul på jobbet!

Information om företaget

Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar. Läs gärna mer på hemsidan. (https://rahmqvist.se/hem)

Din profil

För att växa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:

- Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
- Svenska och finska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
- Kunskaper i ekonomi är meriterande .


Vi hoppas att du är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel och prestigelös då var dag inte är den andra lik. Du levererar alltid service i världsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga långsiktiga samarbeten med både kunder och kollegor. Du är en teamspelare av rang och både ser och stöttar upp dina kollegor samt är en fena på att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan ställa om efter nya förutsättningar. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen!

Praktisk information

Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Arbetstider: 8.00-17.00.
Plats: Lidingö

Tjänsten är på heltid och gäller en direktrekrytering till Eric Rahmqvist, alla frågor kring tjänsten besvaras av Tom på The Wofi, 0762 135 006 eller tom@thewofi.se.

Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2021
  • Ansök senast: 10 juni 2021

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024