OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Är du flytande i finska och svenska? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice? Vi letar efter dig som vill göra det lilla extra för både medarbetare och kunder! Sök till tjänsten som Customer Success Specialist på Eric Rahmqvist!
Beskrivning av arbetsuppgifter
PerformIQ söker för kunds räkning en finsktalade kundservice-expert! I rollen kommer du tillsammans med två härliga kollegor tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med många olika kontaktytor. Du är organisationens servicespecialist och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon, mail och chatt. En annan del av dina arbetsuppgifter är att ansvara för beställning av lunch samt andra förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Du kommer att vara den finsktalande spindeln i nätet på vårt kontor på Lidingö. Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda medarbetare, kunder och ett effektivt arbetssätt. Vi vill att du ska känna dig trygg och bidra med dina idéer och förbättringsförslag - tillsammans ska ni ha kul på jobbet!
Du kommer att i rollen som Customer Success Specialist:
• Hantera inkommande orders
• Ansvara för telefon, mail & chatt
• Arbeta mot finska och svenska marknaden
Vi tror att du som söker är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel samt prestigelös då varje dag är olik den andra. Service i världsklass är en självklarhet för dig och du brinner för att skapa kundnöjdhet och utvecklas kontinuerligt. Vidare är du en lagspelare av rang och stöttar upp dina kollegor vid behov samt arbetar lösningsorienterat.
Krav på person
För att växa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:
• Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
• Svenska och finska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan ställa om efter nya förutsättningar. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen. Vi ser det som meriterande om du kunskap inom ekonomi och administration.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 07-16 måndag-fredag
Plats: Lidingö
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Customer Success Specialist på Eric Rahmqvist. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ och Eric Rahmqvists värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Teodor Nellvik på mailadress teodor.nellvik@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar.
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra kandidater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Sökord: kundservice, kundtjänst, finsktalande, finland, finsk, customer success, admin, order, stockholm, lidingö,
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17