OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I rollen som finsktalande Customer Success Specialist kommer du tillsammans med kollegor i främst Finland och runt om i Norden tillhöra Customer Success-teamet, vars syftet är att skapa nöjda kunder, medarbetare och effektivisera arbetsprocesser. Ditt primära ansvarsområde kommer vara hantering och administration av inkommande order samt produktfrågor. Dina sekundära ansvar kommer däremot skifta från dag till dag och vara av varierande natur. Exempel på andra utmaningar som du kan komma att behöva hantera är:
- Översättningar
- Ansvara för beställning av förbrukningsvaror
- Planering, koordinering och logistik inför möten konferenser samt utbildningar
Vem vi söker
Kunden finner det viktigt att du är driven, teamspelare och tar stort ansvar för ditt arbete. Då tjänsten innebär högt tempo och varierande arbetsuppgifter måste du även vara flexibel samt prestigelös.
- Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
- God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
- Svenska och finska flytande i tal och skrift, goda kunskaper i engelska
Meriterande
- Kunskaper inom ekonomi
- En kreativ person som gillar att komma med nya idéer och förbättringsförslag
Om företaget
Kunden är en familjekoncern som har varit verksam i närmare 70 experter. Bolaget specialiserar sig på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna företagets kunder, identifiera deras behov och sedan förbättra verksamheter genom effektiva men även roligare samt hållbarare arbetsdagar.
Kunden lägger högt värde vid att deras anställda är mår bra, blir hörda och får rätt stöttning i sin vardag
Ansökan och övrig information
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Lön: Fast lön
Arbetstider: 07.00-16.00
Plats: Lidingö / remote
Vi tar emot ansökningar omgående och urval sker löpande. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse och vår kund vill tillsätta denna roll omgående.