Finsktalande Customer Support

Arbetsbeskrivning

Vi på Rookie bemanning söker nu en finsktalande person för arbete inom kundservice och administration hos en av våra kunder. Företaget är globalt verksamt inom medicinteknik där det nordiska huvudkontoret är placerat i Solna.

Dina främst förekommande arbetsuppgifter kommer att vara att besvara diverse förfrågningar, ta emot och registrera orders från företagskunder, hantera logistikfrågor och returer samt svara på frågor kring företagets produkter.

Du kommer att ingå i ett team som arbetar mot hela den nordiska marknaden och vi söker dig som behärskar det finska språket flytande då du kommer att ha kontakt med främst företagets finska kunder.

Det vi främst söker hos dig är din förmåga att ge god service. Vidare bör du trivas med att kommunicera med kunder via telefon och mail, vara stresstålig och självgående.

Välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ROOKIE BEMANNING AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 17 maj 2016

Besöksadress

STRANDBERGSGATAN 61
STOCKHOLM

Postadress

STRANDBERGSGATAN 61 3TR
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024