OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Finsktalande Customer Support
På Teamtailor jobbar vi med den nya generationens rekrytering- och employer branding-plattform, som håller på att revolutionera hur vi ser på HR. Vi växer så det knakar och behöver nu förstärka vårt fantastiska Customer Success Team!
Vi är ett ungt och snabbväxande företag, och lägger mycket vikt på att du ska vara lika driven, passionerad och engagerad som oss.
Idag är vi kända för att ha en fantastisk kundservice och vill ge våra kunder den support de inte trodde var möjlig! Med en svarstid på i snitt två minuter och en “happiness rating” på 98% så strävar vi efter 🤩 & 😃 vid varje kontakt, och har nu över 65.000 rekryterare som använder vår webbtjänst nästan dagligen.
Arbetsuppgifter
Som del av vårt CS-team så kommer du främst att sitta i vår support-chatt, men även jobba proaktivt med att ge våra kunder uppsökande support, utbildning och webinarier. Ibland pratar vi också med våra kunder på telefon och vi gillar att göra instruktionsvideor - det är även stort fokus på att lösa tekniska frågor, så vi jobbar nära produktteamet för att utveckla våra lösningar. Nu söker vi någon som är riktigt hyvä på finska för att kunna hjälpa våra fantastiska grannar!
Vi tror att du..
Talar och skriver finska, engelska och svenska flytandeÄr tekniskt kunnig och intresserad av nya digitala lösningarGillar att kavla upp ärmarna och hjälpa till när någon har problemÄr pedagogisk och duktig på att kommuniceraSöker en arbetsplats där ingen dag är den andra lik, där vi är engagerade och tar hand om varandra, samtidigt som vi har riktigt roligt!
Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Stockholm.