Finsktalande Customer Support Agent

Finsktalande Customer Support Agent

Arbetsbeskrivning

Talentech är en ledande aktör inom HR-tech med en stark framtidstro och vi växer både organiskt och genom förvärv. Med över 2 200 kunder globalt, varav 700 på den svenska marknaden, ser vi mycket goda utsikter för vår fortsatta resa framåt.

Om jobbet

Vill du vara med och hjälpa verksamheter att göra rätt investeringar i sin viktigaste tillgång - medarbetarna? Vi hjälper verksamheter inom både privat och offentlig sektor att utveckla sin medarbetarresa. Från att attrahera och rekrytera, till onboarding och medarbetarutveckling.

Brinner du för att skapa ett stort värde för våra befintliga och framtida kunder och tycker du att framtidens arbetsplatser är något att satsa på, då ska du läsa vidare.

Om rollen

Som Customer Support Agent har du ansvar för att våra kunder ska älska oss och vilja fortsätta utvecklas tillsammans med oss. Du är del av ett härligt team med stark servicekänsla som hjälper varandra att hjälpa våra kunder, både genom att vara first point of contact för kund, men även genom backoffice-arbete i våra interna system.

Att vara kund hos Talentech ska vara en upplevelse utöver det vanliga. Lite lagom räcker helt enkelt inte särskilt långt hos oss. Vi satsar på ett långvarigt förhållande där vi alltid kan tänka oss att ge mer.

Rollen innebär:

- Hantering av inkommande ärenden från kunder och kollegor via telefon och mejl

- Aktivt arbete med systemuppdateringar och interna processer

- Utbilda kunder i våra produkter och kontinuerligt arbete med guidning och konsultation

- Teknisk support och felsökning i systemen

- Arbeta som en brygga mellan våra kunder och vårt utvecklingsteam

- Lättare testarbete innan nya funktioner sätts i produktion

- Övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som

- Har sinne för problemlösning och en lösningsorienterad syn på service

- Är ordningsam, noggrann, ansvarstagande och engagerad

- Har en starkt utpräglad servicekänsla, tycker om att bygga relationer och lösa utmaningar

- Har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift (finska, svenska och engelska)

- Har stort tekniskt intresse och lätt för att ta till dig nya system och navigera i en tekniskt komplex verksamhet

- Trivs bäst när det är många olika saker på gång samtidigt i en miljö där vi stöttar och lär av varandra

Det viktigaste är att du har en vilja och inställning att lära dig och utveckla din kompetens.

Övrig information

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Södermalm

Denna rekrytering utförs i samarbete med The Wofi. Du är välkommen att kontakta ansvarig rekryterare amanda@thewofi.se för mer information. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Wofi AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 5 juni 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024