OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en finsktalande ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och butiksredovisning.
Vår kund är en av Europas ledande modekedjor, som kan erbjuda ett inspirerade arbete där du kommer att arbeta i en dynamisk miljö präglad av sunda värderingar. Du kommer vara en del i ett engagerat team på 14 personer där ditt engagemang värderas högt då det är en förutsättning för företagets framgång och utveckling.
Uppdraget börjar i januari.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
* Ansvara för administrativa processer.
* Leverantörsreskontra.
* Dagliga kontakter med leverantörer i huvudsak från Finland och Baltikum.
* Samarbeta med redovingsavdelningen.
* Arbeta i Jeeves och Basware.
Din profil
* Har erfarenhet från ekonomiska och administrativa processer, gärna butiksredovisning.
* Förutom svenska och engelska så talar och skriver du finska.
* Har förmåga att se helheten och kunna prioritera olika uppgifter.
* Är noggrann.
* Har lätt att samarbeta med andra och vara en del att ett team.
* Har en ekonomisk utbildning.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Linda Hansen Gjerling på tfn: 0734-159369.
För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3166
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post. Då urval sker löpande, rekommenderar vi dig att registrera din ansökan så snart som möjligt.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric ? connect.engage.succeed.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229