OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. Vår kund är ett internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Under två månader kommer du att vara stationerad i Köpenhamn. Som finsktalande ekonomiassistent arbetar du med att infordra förfallna kundfakturor. Du ansvarar för att identifiera obetalda fakturor, bevakar betalningar, hanterar räntefakturor samt bokar betalningar. Din roll innehåller även många kundkontakter. Vi tror att du har ekonomisk gymnasieutbildning. Det är en stor fördel om du har akademisk utbildning med inriktning redovisning. Vi tror även att du har någon erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Det är social och har förmåga att hantera olika typer av kundsituationer. Det är ett krav att du talar och skriver engelska samt finska mycket bra. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37