OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en finsktalande ekonomiassistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som Ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra. Du ansvarar för att identifiera och registrera leverantörsfakturor, kontera och följa betalningar samt att kontrollera och uppdatera uppgifter i företagets affärssystem.[ Vi tror att du har ekonomisk gymnasieutbildning, alternativt högre utbildning. Du har någon erfarenhet av arbete inom[leverantörsreskontra[eller kundreskontra. Vidare har du goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är meriterande om du har arbetat med SAP. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Du är social och har god förmåga att skapa dig ett nätverk i ditt arbete. Du måste kunna kommunicera på finska då din roll även innehåller kontakter med företagets finska leverantörer. Engelska behärskar du utan problem. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37