OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind Bemanning söker för kunds räkning en ekonomiassistent inom kundreskontra med svenska och norska språkkunskaper till ett framgångsrikt internationellt företag i konsumentvarubranschen. Detta är ett konsultuppdrag från augusti till januari, till att börja med.
Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är förlagd till företagets nordiska huvudkontor i Stockholm.
Finsktalande ekonomiassistent
I denna roll kommer du att ingå i ett team där man arbetar med kända varumärken, gentemot kunder i samtliga nordiska länder.
Företaget:
Vår kund är ett välkänt amerikanskt företag inom konsumentvarubranschen och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är förlagd hos företagets nordiska huvudkontor i Stockholm, där man sitter i moderna lokaler, i ett öppet kontorslandskap. Företaget erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö där de anställda får möjligheten att arbeta med världens mest känd varumärken.
Dina arbetsuppgifter omfattar:
Att ta emot- och administrera kundordrar Sköta administration kring reklamationer samt viss fakturahantering Du hanterar många utåtriktade kontakter i ditt arbete, bland annat med transportörer och grossister
Vi söker dig som:
Är van vid att hantera kundkontakter och ständigt strävar efter att ge bästa mögliga service. Du har erfarenhet av en liknande roll (inom kundtjänst, ordermottagning, administration eller liknande) Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. (Om du har du även arbetat i SAP , eller annat integrerat affärssystem, är detta en merit) Du har mycket goda kunskaper i finska och svenska i tal och skrift Du har mycket goda kunskaper i engelska Du trivs bra i ett högre arbetstempo och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och IT-system .Du är noggrann och tar ansvar för att ditt arbete blir gjort
Låter rollen intressant?
Då urvalsarbetet sker kontinuerligt, rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37