OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu dig som kan finska och som har erfarenhet av kundreskontra och leverantörsreskontra. Om du trivs i en dynamisk miljö där tempot är högt, och om du vill ha ett utvecklande arbete i en stimulerande internationell atmosfär ska du söka denna tjänst. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på minst 1 år. Företaget finns i Upplands Väsby. Arbetsuppgifter Du kommer att bevaka och göra avstämningar av kundkonton, hantera kassarabatt samt ha hand om påminnelser och räntefakturering. Du kommer också att sköta processförbättringar, ordersläpp samt medverka vid stängning. Vem är du? Du har erfarenhet som ekonomiassistent inom kundreskontra och leverantörsreskontra, gärna från stort bolag. Du behärskar finska väl i tal och skrift. Även din engelska är god, både skriftligt och muntligt. Som person är du utåtriktad och social. Du är förändringsbenägen och flexibel, och du gillar när tempot är högt. Ansökan Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65