OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker dig som tidigare arbetat som ekonomiassistent och som är intresserad av att arbeta för vår uthyrningsverksamhet hos ett företag i centrala Göteborg. Som ekonomiassistent kommer du att ansvara för kravhantering, fakturering, kontoavstämningar, rapportering samt service- och reparationsavtal.Du kommer att ha daglig kontakt med kund- och återförsäljare både på svenska och finska.Krav är att du talar flytande finska och har goda kunskaper i det engelska språket.Meriterande är om du tidigare arbetat i Excel.Som person är du självgående, service minded och noggrann samt duktig på att lösa problem.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Sysselsättningsgrad: 100 % Start: omgående Period: t.o.m. maj 2009 (för rätt person finns möjlighet till övertag hos kund) Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se (181/47333 Ekonomiassistent) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.