OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Lernia Bemanning söker finsktalande ekonomiassistent för uppdrag hos kund strax utanför Varberg. Uppdraget är en del av vår uthyrningsverksamhet där du är anställd av Lernia och arbetar som konsult hos vår kund.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i en glädjefylld miljö med arbetsuppgifter som bokföring, kassaredovisning och kundfakturering. Uppdraget är tänkt att sträcka sig in mot hösten och vintern. För rätt person kan det eventuell finnas möjligheter med anställning hos kund.
Formell kompetens
Vi söker dig som har goda språk- och skrivkunskaper i finska, är utbildad gymnasieekonom eller likvärdigt. Har du erfarenhet från en ekonomiavdelning och/eller butik (redovisning/kassa), ihop med erfarenheter av Microsoft AX är detta meriterande.
Personliga egenskaper
Vi söker en person som är positiv och gillar tempo. Du ska vara en lagspelare, men ändå ha ett eget driv och kunna arbeta på egen hand. Som uthyrd konsult är du Lernias ansikte utåt och behöver vara flexibel, serviceinriktad och snabblärd.
Passar detta in på dig? Ansök redan i dag! Rekryteringsprocessen sker löpande.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Varberg
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse
Information
För frågor om tjänsten maila mig på jessica.andersson@lernia.se
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Jansson
Håkan Karlsson
Lena Bengtsson
Lena Bengtsson
0722-54 13 42
Susanna Saravanja
0722541337
Pernilla Nilsson
Håkan Karlsson
0722-54 13 24
Pernilla Nilsson
0722-54 13 63
Mia Petersson
Lena Sagström