OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG IT söker nu en finsktalande helpdeskmedarbetare till ett av Nordens största byggföretag!Här får du fortlöpande utbildning i kundkommunikation och pedagogik, vilket ger dig möjlighet att växa i möten med andra människor.Som finsktalande helpdeskmedarbetare kommer du att ge IT-support till företagets anställda i Norden.Dina grundläggande arbetsuppgifter blir att ta emot inkommande samtal, göra felanalys och lösa problem.Du registrerar samtliga incidenter i ett ärendehanteringssystem.Du kommer att bli en del av ett trevligt arbetsteam med god sammanhållning.Din arbetsplats blir i ett öppet kontorslandskap i Solna.Tjänsten är en heltidstjänst med start snarast möjligt.Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl.7-16.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund.För rätt person finns på sikt goda möjligheter att bli anställd direkt av kundföretaget.[ Profil Vi söker dig som har goda datorkunskaper, gärna inom Officepaketet.Vidare har du telefonvana, exempelvis från arbete i kundtjänst, callcenter eller helpdesk.Du har goda kunskaper i finska och svenska i såväl tal som skrift.För att vara framgångsrik i rollen är det oerhört viktigt att du är pedagogisk, intresserad av att hjälpa andra och har en positiv livssyn![Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Du ansöker om tjänsten enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas.Följ anvisad länk.TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer.Vi samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, ekonomi/HR/lön och data/IT.Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.Läs mer om oss påwww.tng.se