OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en finsktalande, ansvarsfull och driven Helpdesktekniker till vår konsultdel på Experis IT i Stockholm.
Vem är du?
Du har en gymnasial- eller motsvarande utbildning. Vi vill att du tidigare har erfarenhet från support/helpdesk. Goda kunskaper i finska, svenska och engelska är ett krav och goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, och kommunikation är nödvändigt. Goda kunskaper i Office-paketet är ytterligare ett krav.
Som person ser vi gärna att du ska:
•Vilja komma med nya idéer
•Motiveras av att dela med dig av idéer och kunskap
•Känna optimism när du stöter på nya utmaningar och möjligheter
•Vara kreativ i att hitta nya lösningar och metoder för att förbättra verksamheten
Ansökan
Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Liselotte Sundberg på mail till liselotte.sundberg@se.experis.com.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen
Peter Westberg
Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82