OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande privatägda bemanningsföretag i IT-branschen.Vi arbetar med uthyrning av IT-konsulter, rekrytering av IT-personal, förmedling och ansvar för IT-specialister samt personalomställningsprojekt.Företaget omsätter ca 200 MSEK och har drygt 300 anställda medarbetare runt om i landet.IT-Resurs AB ingår i Resurs-gruppen, en av Sveriges snabbast växande bemanningskoncerner, tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB.Läs mer om oss på www.itresurs.se. För kunds räkning söker vi en finsktalande Helpdesktekniker.Du kommer att vara anställd av IT-Resurs och uthyrd till vår kund som har lokaler i Sollentuna.Uppdraget är långt och om du och företaget trivs med varandra kommer du att erbjudas en fast anställning hos dem efter sex månader.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av användarsupport via telefon och e-post.Du kommer att ansvara för att lösa problem, prioritera åtgärder och eskalera svårare problem vidare i organisationen.Vi vill att du har erfarenhet av användarsupport och goda kunskaper i Windows klient- och server OS, Active Directory och något ärendehanteringssystem.Goda kunskaper i Finska och Engelska är ett krav.Urval kommer att ske löpande varför vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!