Finsktalande inom kundtjänst/Back office

Arbetsbeskrivning

Med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning är AMGA specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.

Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Nu söker vi dig som vill bli en del av ett modernt företag som arbetar med att ge deras kunder en professionell kundservice på högsta nivå.

Som kundservicemedarbetare får du en ansvarsfull roll i att hantera kundkontakter där arbetet bland annat innebär att ta emot inkommande samtal, hantera ansökningar, fakturor, mail samt administration kopplad till olika affärsområden i en välkänd internationell koncern inom hemprodukter.

En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig vidareutbildning är en självklarhet för alla anställda.

Vi söker dig som

- Är lyhörd och har ett positivt synsätt
- Är lösningsorienterad - Vill arbeta med "laget" före "jaget"
- Talar flytande finska och svenska
- Har gymnasiekompetens

Vi erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbete i ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Vi erbjuder förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tjänsten är tillsatt. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 16 oktober 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024