OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.Vi söker dig som drivs av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i en roll där du jobbar mot en nordisk marknad.
Arbetsbeskrivning
Ditt nya och spännande arbete kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.
Du arbetar i en spännande och utpräglad familj- och företagskultur och är spindeln i nätet där arbetet innebär administration och hantering av inkommande ärenden.
Vidare är mail och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden något du också arbetar med.
Du ska gilla trygghet i din anställning samtidigt som du finner det intressant att bli en del utav ett spännande och utvecklande team.Företaget sätter stor vikt på att du själv ska bygga upp din vardag och arbetsrutiner. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.BakgrundDu motiveras av att arbeta med frihet under ansvar och är servicedriven i ditt arbete. Vi söker dig som:- Är lyhörd och noggran- Är engagerad - Har datorvana- Flytande finska- Erfarenhet av SAP är meriterande
Om Bolaget
Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. Tjänsten tillträds snarast.Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 9/4 - 2018 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh 076-394 22 04.