OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
För kunds räkning söker vi en person till en spännande tjänst som finsktalande Kommunikatör inom sociala medier. Kunden är en PR/marknads byrå som är internationellt verksamma och söker nu en persom som ska arbeta med sociala medier för deras kunds räkning som är ett välkänt elektronikföretag . Du kommer jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag som startar omgående och pågår t.om årsskiftet med goda chanser till förlängning för rätt person.
Tjänsten innebär bland annat ansvar för kundservicefrågor om företagets egna sociala medier. Du kommer även att ha många externa och interna kontakter. Tjänsten tillhör organisationens kommunikationsavdelning och inkluderar nära samarbete med andra avdelningar såsom produktutveckling, tekniskt support samt PR-avdelningen. Du strävar hela tiden mot att uppnå kundlojalitet och tillfredsställelse genom att hjälpa, stödja och ge kunderna svar med snabbhet och hög professionalism.
Du kommer att arbeta med att expandera företagets Customer Service när det gäller de sociala medierna och andra sociala nätverk. Även om ditt huvudfokus berör kommunikation inom sociala medier förväntas du även att vara stöd där det behövs, exempelvis när det gäller översättningar samt övrigt förekommande arbetsuppgifter inom PR och kommunikation.
Vi söker dig som har akademisk utbildning inom media, kommunikation, sociala medier eller liknande. Du har viss erfarenhet av att arbeta med kommunikation eller kundservice online. Du har intresse för, erfarenhet av eller åtminstone en förståelse för elektronik och IT-produkter. Meriterande om du har erfarenhet av kommunikation inom sociala medier, gärna inom detta område. Du känner dig hemma i en mångkulturell miljö och är flytande i engelska och finska såväl muntligt som skriftligt samt svenska.
Som person har du hög professionell integritet och en stark energi för att arbeta i en dynamisk miljö med snabbt tempo. Du är angelägen om att uppnå kundnöjdhet genom din kommunikationsförmåga och din förmåga att samla in information från organisationen. Vidare ser du klagomål och svåra frågor som en möjlighet och inte ett problem. Som person är du även social och trivs att kommunicera med andra. Du är van att vara en i laget, men kan också ta ansvar och få saker gjorda på egen hand.
Skicka gärna din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37