Finsktalande kundkommunikatör i Gävle

Finsktalande kundkommunikatör i Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du med att hjälpa människor och anser att god service och ett gott bemötande är en självklarhet? Kan du även tala och skriva på Finska? Då kan vi ha ett spännande uppdrag åt dig! Vi söker nu en kundkommunikatör till vår kund i Gävle.
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som kundkommunikatör arbetar du i ett sammansvetsat team där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta emot telefonsamtal, svara på e-post samt ge support via kundens e-tjänster. Du arbetar med information och vägledning, hanterar och fördelar ärenden i kundens kundtjänstsystem samt samarbetar med övriga instanser hos kunden.

Arbetstider
Visstidsanställning med önskad start 2021-04-26 tom 2021-09-30
Heltid. Arbetstid: Mån-fre 07:50-17:00

Kvalifikationer
Vi söker dig som är: 


Strukturerad, flexibel, kvalitetsmedveten samt motiveras av att ge den bästa möjliga servicen och bemötande i varje samtal och möte.
Du kan tala och skriva på Finska
Har lätt för att skapa relationer och tycker om att samarbeta med andra. 
Serviceminded, tydlig i din kommunikation och har förmågan att skapa förtroende

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av svåra samtal då många av samtalen är med personer i utsatt position. Vidare ser vi att du har god IT-vana då kommunikation via webb och sociala medier ingår i tjänsten. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation. Du kan uttrycka dig obehindrat i svenska och engelska, i både tal och skrift.

Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-04-04-, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Kontakta gärna admir.masic@randstad.se för frågor 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 18 mars 2021
  • Ansök senast: 4 april 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024