OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 7 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 8 000 MSEK.
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter.
Din bakgrund:
Vi vill att du har en hög servicekänsla, är ansvarstagande, utåtriktad och social samt tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet. Tjänsten ställer krav på god datavana.
Som kundkommunikatör ger du service till våra nordiska kunder inom telefoni- och kundtjänst. Vi söker nu en kundkommunikatör som talar och skriver flytande finska. Ett krav är också att du talar och skriver flytande på både svenska och engelska.
Övrigt:
Tjänsten innebär i första hand en tidsbegränsad anställning på deltid t.o.m oktober. Tillträde under maj med möjlighet till förlängning
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Mikaela Hedén 010-5597509 alt mikaela.heden@coor.com
Unionen Christina Neiström unionen-borlange@coor.com
Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut, varför vi vill ha din ansökan snarast.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354