Finsktalande kundrådgivare till Business & Support-avdelning!

Finsktalande kundrådgivare till Business & Support-avdelning!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundkontakt och administrativt arbete? Är du en kommunikativ och noggrann person? Om du vill bli en del av ett sammansvetsat team hos ett spännande företag, så hoppas vi att du läser vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en finsktalande kundrådgivare för vår kunds räkning. Kunden är en internationell bank och du utgår från deras kontor i Stockholm. Du blir en del av Business & Support-teamet inom privatlån där du och dina kollegor delar era kunskaper för att ge bästa möjliga service. Här erbjuds du möjligheten att arbeta på heltid eller på deltid. Under första veckorna kommer du att gå en utbildning för att snabbt kunna komma in i arbetsuppgifterna.
Dina arbetsuppgifter
Som kundrådgivare inom privatlån får du en bred och varierad roll med ansvar för hela kundprocessen, från onboarding till hantering av kundens livscykel. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar kundkontakt och samarbete med partners, kreditbedömningar, dokumentkontroll samt hantering av kompletteringar vid låneansökningar. Du förbereder även dokument inför utbetalningar av lån till både nya och befintliga kunder. Rollen kräver att du trivs med administrativt arbete, har ett öga för detaljer och är bekväm med att ge kundservice via telefon och mejl. På sikt kommer du att utbildas för att hantera kunder från både Finland, Norge och Sverige.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen som kundrådgivare tror vi att du är kommunikativ och serviceinriktad, med en förmåga att lyssna på och förstå kundernas behov. Noggrannhet är avgörande för att säkerställa att alla detaljer hanteras korrekt, och flexibilitet hjälper dig att anpassa dig efter olika situationer. Du bör också vara resultatinriktad och motiverad att nå uppsatta mål. Dessutom är det viktigt att du delar företagets värderingar: att vara helhjärtad i ditt arbete, samarbeta effektivt med kollegor och ta initiativ för att leda och driva arbetet framåt.
Är det här en utmaning du vill ta dig an?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning
Erfarenhet av kundkontakt, service och administrativt arbete
Har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1,5 år till (för den som vill jobba deltid)
Har möjlighet att arbeta mer vid ledigheter - till exempel under jul och sommar (För den som vill jobba deltid)
Goda datorkunskaper
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska, finska och engelska

Meriterande:
Erfarenhet av kundkontakt via telefon
Erfarenhet inom bank och finans
Erfarenhet av försäljning

Omfattning och tillträde
Heltid eller deltid, tillsvidare hos kund. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Jennifer Berglund som kan nås på mejl jennifer.berglund@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34739 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2024
  • Ansök senast: 12 september 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024