Finsktalande kundrådgivare till världsledande customer service center!

Finsktalande kundrådgivare till världsledande customer service center!

Arbetsbeskrivning

Är du ansvarsfull, affärsmässig och innovativ? Värderar du kvalitet och kompetens högt och förstår att kunden är nummer 1?
Då är det dig vi söker som sälj - och kundrådgivare till vår kund Teleperformance som är en världsledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice! I denna roll kommer du representera deras kund Synsam.
OM FÖRETAGET:
Hos Teleperformance arbetar du på uppdrag för Synsam som är Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med 430 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Sverige är företaget en expanderande detaljhandelskedja med idag drygt 190 butiker. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och stort engagemang erbjuder bolaget kunderna personliga och prisvärda kvalitetslösningar.
OM TJÄNSTEN:
Du ingår i ett mindre projekt och arbetar gentemot den finska marknaden i ett team bestående av 15 medarbetare. Som kundrådgivare hanterar du inkommande samtal och som berör följande:
Inkommande samtal med frågor om Synsams Lifestyle abonnemang
Rådgivning kring abonnemangsprodukter (linser, bågar och glasögon)
Fakturafrågor i samband med utgående samtal
Hantera och behålla kunder som vill avsluta sina abonnemang 

VI SÖKER DIG SOM:
Kan prata flytande finska och svenska då det kommer behövas i det dagliga arbetet
För att lyckas i rollen som sälj - och kundrådgivare gillar du mötet med kund och är bra på det. Du är lyhörd för kundens behov och är duktig på att ge bra service och överträffa kundens förväntningar.
Resultatdriven och målinriktad! Håller en hög kvalitet i arbetet och säkerställer en hög kundnöjdhet. Tar ägarskap för brister och problem till dess att det är löst.
Du sprider glädje och energi! Har förmåga att lägga ner tid och engagemang på ditt arbete. Din energi sprids till kunderna såväl som kollegor.
Har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter både i det dagliga arbetet i kundservice men också i arbetssätt. Du gillar när det sker förändringar.

VI SER GÄRNA ATT DU HAR ERFARENHET AV:
Du är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem och som inte ger upp i första taget. Du har visat på goda resultat i din nuvarande roll och är redo för en ny utmaning på ett helt nytt samarbete!
Du arbetar i nära samarbete med kollegor där alla hjälper alla. Bolaget har erfarna coacher och teamledare på plats för att underlätta ditt arbete och finnas till hjälp för att både svara på frågor och stötta i arbetet.
Du sitter i ett öppet kontorslandskap i nybyggda och fräscha lokaler belägna i Solna. Du erbjuds en anställning enligt kollektivavtal som inleds med 6 månaders provanställning. Därefter finns goda chanser till ett övertag på tillsvidareanställning. Under din tid som anställd har du förmåner som tjänstepension, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rikskort. 
ÖVRIG INFORMATION:
Start: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt.
Plats: Solna.
Omfattning: Heltid, 100%, varierande arbetstider.
Öppettider: Vardagar 09.00-19.00.
Lön: Månadslön.
Ansök enkelt via oss! Då urval görs löpande rekommenderar vi dig att ansöka så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 12 april 2020

Postadress

Råsundavägen 2
SOLNA, 16967

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024