OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Telia.
Om företaget:
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Växjö, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Arbetsuppgifter:
Som finsktalande kundsupport på Telia arbetar du med löpande support för Telias kunder på den finska marknaden. Du tar emot inkommande samtal, mejl och chattmeddelanden från både företags- och privatkunder med mjukvaru- och hårdvaruproblematik angående IoT-lösningar och SIM-kort kopplat till mobilitet.
I rollen arbetar du med att balansera kreativ och teknisk problemlösning, kundservice och interna samarbeten för att se till att kunden får den hjälp de behöver. Detta för att komma åt och kunna använda den mjukvara de behöver hjälp med. Du arbetar i ett nära samarbete med dina kollegor i 2nd line supporten, för att hitta de bästa lösningarna och ge den bästa servicen till Telias kunder. Du arbetar självständigt i din roll som finsktalande kundservicemedarbetare, men har stöd i ditt närmaste team om ca 15 personer och totalt ca 35 personer i övriga funktioner.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Slutförd gymnasial utbildning, gärna inom IT och teknik
• 1-2 års erfarenhet av service
• Tekniskt intresse
• Flytande i tal och skrift i finska samt även svenska och/eller engelska
Som person är du serviceinriktad och tycker det är roligt att hjälpa andra. Du har ett öga för detaljer och identifierar kundens behov med din analytiska förmåga. Du arbetar strukturerat genom att prioritera dina arbetsuppgifter och tar dig an dina utmaningar på ett lugnt sätt. I tillägg är du anpassningsbar när det gäller förändring och gillar när det händer saker. Kopplat till detta är du en doer som får saker gjorda. Du är kommunikativ och uppskattar att lösa problem i nära samarbete med andra – även om du är självgående och vill utvecklas och lära nytt.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Placering i Malmö, med möjlighet till arbete i Växjö, Kalmar, Jönköping eller Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: service, kundservice, it, support, tekniker, 1st line, 2nd line, mobiltelefoni, mjukvara, hårdvara, mobilitet, telia, analytiker, analyst, service desk analyst, support, finsk, finsktalande, finland, växjö, jönköping, kalmar
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund