Finsktalande kundservicehandläggare till backoffice

Finsktalande kundservicehandläggare till backoffice

Arbetsbeskrivning

Nu behöver vi stärka upp med finsktalande medarbetare till Consumer Loans!
Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖
Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet!

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans.
Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar:

- Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl

- Kontakt med andra banker angående lån och krediter

- Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter

- Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet

VI SÖKER DIG SOM

- Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt

- Skriver och talar finska obehindrat

- Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska

- Har en avslutad gymnasieutbildning

Meriterande
- Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl

- Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering

Som person är du

- Resultatinriktad

- Flexibel

- Samarbetsvillig

- Serviceinriktad

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad.

- Placering: Helsingborg

- På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

Kontaktpersoner på detta företaget

PernillaKlein, Marknadsutvecklare

PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2024
  • Ansök senast: 10 juli 2024

Besöksadress

Backaplan Deltavägen 6
None

Postadress

Ekslingan 9
Helsingborg, 25024

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024