OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker en driven Kundservicemedarbetare som vill bli en del utav en modern och familjär organisation.
Som Kundservicemedarbetare kommer du hantera ärenden via inkommande samtal, mailhantering och administration, fakturor etc.
Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.
Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa bankens kunder i en dynamisk och ständigt utvecklande miljö. Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill göra en karriär inom det.
Vi söker dig som
- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt
- Är lösningsorienterad och är prestigelös
- Har gymnasiekompetens
- Trivs att jobba med frihet under ansvar
- Talar flytande Finska, Svenska samt bekväm i det Engelska språket
Om företaget
Kontoret är beläget i Solna med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är heltid med kontorstider.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 15/4-2018, så skicka in din ansökan redan nu.
Mer information om tjänsten och företaget ges under intervju. Vid övriga frågor om tjänsten kontakta Joakim Karlsson, 072-511 20 01.