Finsktalande kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kan du flytande finska i tal och skrift? Vill du jobba på ett snabbt växande företag med stark teamkänsla? Ansök redan idag, urval sker löpnade!

Dina arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare hos vår kund kommer du att jobba i team med finsktalande kollegor.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ta emot inkommande ärenden från kunder via telefon, mail och chatt. Oftast handlar det om beställningar, leveranser eller frågor kring produkter.
• Uppdatera text på företagets hemsida
• Översätta enklare texter från engelska till finska


Om företaget

Vår kund är ett internationellt, snabbväxande företag som säljer kläder via internet. På kontoret i Malmö jobbar drygt 100 medarbetare i stora, ljusa lokaler mitt i centrum. Föetaget har ett ungt, trevligt klimat och de lägger stor vikt vid bra service och teamarbete. Vårt kundföretag erbjuder mycket bra anställningsförmåner och goda utvecklingsmöjligheter.

Din profil

Personliga egenskaper:

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund krävs det att du är engagerad, serviceminded och tycker att det är roligt att ha kontakt med människor. Vidare är du en teamplayer som har lätt för att se vad som behöver göras och gärna hjälper till där det behövs.

Krav:
• Goda kunskaper i finska i tal och skrift.
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Meriterande:
• Goda kunskaper i svenska, danska eller norska i tal och skrift


Om oss

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor

Ort: Malmö
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Vardagar, dagtid
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Urval: Sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 juni 2014

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024