OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice.
Vi arbetar med flera uppdragsgivare och tar emot många samtal och ärenden varje dag.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu 1 kundservicemedarbetare / telefonist till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om våra kunder genom inkommande samtal och ärenden via interna system. Vi har många olika uppdrag och arbetsdagen blir varierad.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering, chatt och ärenden i olika ärendehanteringssystem.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.
Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.
Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.
Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.