Finsktalande kundservicemedarbetare [Borlänge]

Finsktalande kundservicemedarbetare [Borlänge]

Arbetsbeskrivning

Är du positiv, finsktalande och brinner för service och teknik? Då kommer du stortrivas hos oss! Bahnhof är en ledande svensk internetoperatör som nu växer kraftigt i Finland. Vi söker därför förstärkning till vårt finsktalande kundservice-team.
Det är du som kommer vara Bahnhofs kontakt med finska privatkunder när de beställer tjänster eller behöver hjälp. Det är ett kreativt arbete som kretsar kring teknik i framkant, med goda möjligheter till egen utveckling. Så passa på att bli Bahnhofs röst i luren!
Vem är du?
Du är framåt och social, och du brinner för service och teknik.
Du skriver och pratar finska flytande.
Du älskar när saker händer snabbt.
Du är en problemlösare som vet hur man förklarar svåra grejer på ett enkelt sätt.
Du har kanske jobbat på kundtjänst tidigare?
Det är bra om du har erfarenhet av internet och nätverk, men det är inget krav.
Du har minst gymnasiekompetens.



Vad innebär arbetet?
Du är den person som våra privatkunder ringer eller chattar med när de behöver teknisk hjälp. T ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller om de vill veta status för sin internetleverans.
Du jobbar nära ihop med härliga kollegor på vårt kontor i centrala Borlänge. Den första veckan får du en gedigen utbildning och sen hjälper dina kollegor dig i alla delar av arbetet.
Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Självklart får du tillgång till vårt gedigna interna kunskapsbibliotek där vi sedan flera år samlat all vår kunskap om tekniska prylar och lösningar på våra kunders frågor.
Hos oss är det högt i tak och god sammanhållning, och du uppmuntras att komma med egna idéer och förslag! Är du driven så finns stora möjligheter att utvecklas i din roll med nya utmaningar och större ansvar.
Om anställningen
Provanställning på sex (6) månader, med avsikt att det sedan ska övergå till tillsvidareanställning.
Fast lön och övriga förmåner.
Arbetet sker på Bahnhofs kontor i Borlänge



Sök jobbet
Ansök senast 3 November 2024 och ange Kundtjänst Borlänge [Finska] i ämnesraden. Mejla ansökan bestående av CV och personligt brev till: ansokan@bahnhof.net
Bahnhof – Internet med sekretess
Bahnhof är en ledande internet- och telekomoperatör som värnar privatliv och frihet på nätet. Vi levererar bredbands- och molntjänster till fler än 450 000 privatpersoner och tiotusentals företag.
Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter, och är djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Utvecklingschef Thomas Akervall
076-1110121
Utvecklingschef Thomas Akervall
076-1110121
Försäljningschef Pernilla Arensparr
076-1110100
VD Jon Karlung
0761110160
Chef Leverans & Företagssupport Joel Holmberg

Nätchef Andreas Lundin
076-1110131
Leveranschef Joel Holmberg
076-1110136
Ekonomichef Malin Svensson
0761110192
Försäljningschef Erik Kullander

Affärsområdeschef Peter Lysén
076-1110151

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BAHNHOF AB (PUBL) STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2024
  • Ansök senast: 3 november 2024

Besöksadress

Tunnelgatan 2
STOCKHOLM

Postadress

BOX 7702
STOCKHOLM, 11137

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024