Finsktalande kundservicemedarbetare för teknisk support

Finsktalande kundservicemedarbetare för teknisk support

Arbetsbeskrivning

Fyra frågor till dig som överväger söka detta jobb, 



Är du väldigt trygg i det finska och engelska språket i skrift samt tal?
Gillar du ett högt tempo och hantera flera saker samtidigt?
Vill du arbeta i ett socialt och trevligt gäng med god stämning? 



Om du svarat ja på samtliga frågor, då vill vi gärna träffa dig! 


Som Kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privat- och företagskunder för vår klients räkning över telefon, mail och chatt. 


Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. 
Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. 


Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden! 


För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. 


Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. 


Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. 


För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:
- Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
- Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
- Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
- Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift


Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! 


Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.
Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget.


Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ANCI Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Postadress

Fältskärsleden 10
GÄVLE, 80280

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024