OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en finsktalande kundsupportmedarbetare som vill utvecklas i ett bolag med stora tillväxtambitioner, positiv företagskultur och stort kundfokus! Trivs du i en bred och varierad roll och lockas av att arbeta på nordisk nivå i ett snabbrörligt bolag tillsammans med ett härligt team? Då vill vi träffa dig!
Om rollen
Rollen kommer innebära att supportera butiker från alla nordiska länder men primärt fokuserar du på länderna där du behärskar språket. Supporten sker i första hand per telefon och via mail. Goda kunskaper i svenska och finska är ett krav. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att svara på frågor gällande erbjudanden och produkter. Frågorna berör allt från betalningar och leveranser, till kampanjer och uppdateringar i system. Du stöttar butikerna i deras dagliga arbete och har breda kontaktytor inom organisationen. Teamet består idag av 11 personer.
Erfarenhet
Vi tror att du som söker har en naturlig känsla för god service med en förmåga att lyssna och se andra människor. Du är positiv till naturen och du ger alltid ger det lilla extra när det krävs och att du har förmågan att sätta dig in i olika situationer. Du är kommunikativ och lockas av en tjänst med breda kontaktytor och stora sociala inslag. Har du tidigare erfarenhet av arbete med kundservice/ butik är det ett stort plus. Goda kunskaper i finska och svenska är ett krav.
Profil
För att trivas i tjänsten ser vi att du är en teamplayer, men när det krävs tar egna initiativ. Vidare tror vi att du är en person som trivs i föränderliga miljöer där kund och utveckling står i fokus. Ditt arbete kommer till stor del att handla om att förklara komplexa saker på ett pedagogiskt och lättsamt sätt, vilket är helt naturligt för dig. Kollegorna i teamet är ambitiösa, affärsmässiga och hjälpsamma och för att passa in väl i gruppen ser vi att du delar dessa egenskaper.
Om tjänsten
Tjänsten är på heltid mån- fre 08:15-17:00 där du ca var 9 vecka jobbar lördag 9.15-18:00 mellan 10-15 men då är du ledig fredag veckan därpå. Du kommer att sitta på plats på kundens huvudkontor beläget på Kungsholmen i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående eller enligt överenskommelse och vikariatet förväntas löpa fram till september 2024. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig konsultchef Felicia på felicia.pettersson@jurek.se eller konsultchef Sara Winberg på sara.winberg@jurek.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52