OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kiinnostaako työ vastuullisessa ja monipuolisessa asiakaspalvelussa?
Brinner du för att ge kunder den bästa service som finns? Föredrar du självständigt arbete samtidigt som du arbetar i ett team? Då finns chansen att få arbeta hos ett modernt bolag i Lund inom kundservice.
Vi söker dig som är kommunikativ både på finska och svenska samt har ett stort intresse för kundservice, merförsäljning och administration. I denna tjänst erbjuds du frihet under ansvar, bra arbetsvillkor och glädjen att få arbeta med flera spännande och utvecklande varumärken.
För att gå vidare i processen krävs att du talar samt skriver flytande i finska språket och har möjlighet att vara på plats på kontoret i Lund för utbildning.
Utbildningen är ca 4 veckor lång och sedan finns möjlighet till delvis arbete på distans.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare inom bolagets kundserviceavdelning är arbetet varierande. Du kommer arbeta med kundrelaterade ärenden där uppdragen kan skifta eller utföras parallellt, alltid med telefon och mejl som redskap. Du kommer främst att arbeta med inkommande telefoni och i uppdrag som hanterar försäkringsärenden. Du blir en del av ett team antingen fysiskt eller på distans där det oavsett avstånd alltid finns kollegor till hands för frågor, gemenskap och stöd i ditt dagliga arbete. Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen. I detta företag är service och försäljning en naturlig del av det dagliga arbetet och en förutsättning för att kunna leverera en bra kundupplevelse.
Arbetsuppgifter
Du fokuserar på kunden i stora som små ärenden och är van vid att vara professionell i ditt kundbemötande. Vi uppskattar när du förstår vikten av noggrannhet och struktur då det är viktigt att utföra sina dagliga uppgifter på ett korrekt sätt ur flera perspektiv.
Exempel på dina arbetsuppgifter:
identifiera och lösa kundens frågeställning
bearbeta och uppdatera kundregister
hantera reklamationer, fakturor, order etc
underhålla prislistor
arbeta proaktivt med merförsäljning
Bakgrund
Vi söker dig som fyllt 18 år och som är noggrann, lösningsorienterad och uppskattar självständigt arbete. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Erfarenhet av service och/eller försäljning sedan tidigare är inget krav men är meriterande. Du ska ha bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig väl i både tal och skrift, främst i det finska språket. Vi kräver även att du har datorvana och har lätt att lära dig nya system. Vi söker dig som vill utvecklas inom denna tjänst och ser utmaningen i att leverera en god service till kunderna i alla lägen.
Erbjudande
En utbildning i arbetet startar så snart rekryteringsprocessen är klar. Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst och tillträds omgående. Uppdraget löper initialt om 6 månader med chans till förläning, målsättningen är att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning hos kunden.
Mer information om företaget ges vid intervjun. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu!
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Elin Nilsson, elin.nilsson@gmail.com.
Välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/