OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker en kundtjänstmedarbetare – Finsktalande, som vill bli en del utav en modern bank i Stockholm.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare inom bolagets kundtjänst mot privatmarknad är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med inkommande samtal och mail från bankens kunder med ärenden kopplade till bankprodukter så som finansiering, avtal och bankkort. Du arbetar under stort eget ansvar och du blir en del av ett sammansvetsat team med ett stort engagemang. Professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden även i olika situationer är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.
Du är självgående i ditt arbete och växer med ansvar, du drivs även av att skapa en förståelse för din del av bankens affärskedja.
Vi söker dig som
- är en lagspelare.
- är serviceinriktad.
- har starka kommunikativa färdigheter i Svenska och Finska i både tal och skrift.
Om bolaget
Banken och tillhörande koncern är internationell välkänd aktör på marknaden och har affärsområden inom finans, försäkring, fastigheter, bostäder, detaljhandel samt in och utlåning och bedriver verksamhet under Finansinspektionens tillsyn.
Fast lön samt tillkommande fördelaktiga förmåner ingår. Tjänsten är tillsvidare.
Tillsättning: Omgående start.
Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72