OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Puhutko ja kirjoitatko suomea sujuvasti ja olet valmis auttamaan ja antamaan asiakkaalle tavallista paremman kokemuksen? Hae tätä paikkaa!
Jollyroom växer och vår teamstarka kundserviceavdelning behöver nu förstärkning på den finska marknaden för att ständigt överträffa våra kunders förväntningar och ge absolut bästa service.
Genom att bli en del av vårt serviceteam är du med och bidrar till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen.
Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga finska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder. Du har troligtvis en annan huvudsaklig sysselsättning och vill arbeta 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns det möjlighet att jobba mer.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i finska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att löpande möta våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier. Det dagliga arbetet kommer även innefatta reklamationsärenden. Tillsammans med övriga i serviceteamet kommer du också att vara med att arbeta med att utveckla Jollyroom till att bli ledande på service.
Vi på Jollyroom erbjuder dig ett arbete i en entreprenörsdriven verksamhet där utvecklingstakten är hög. Här finns goda karriärmöjligheter i en pulserande miljö.
Information om tjänsten:
-Start: Omgående
-Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns möjlighet att jobba mer.
- Arbetstider: måndag-fredag 8–17 samt 1–2 söndagar per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden).
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis, via amanda.vitalis@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.