OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på finska? Just nu söker vi i vår kunds räkning en kundservicemedarbetare inom retail.
Som medarbetare i det här kundserviceteamet kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, reklamationer, kampanjer, betalningar, kreditering av fakturor och allt som kan tänkas däremellan.
Kommunikationen med kunderna kommer att ske via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.
Kvalifikationer
- Talar och skriver flytande finska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice
Som person ser vi gärna att du visar stort engagemang för dina ansvarområden och teamets gemensamma mål. Du är en klippa på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är ledande i din roll som kundservicemedarbetare.
Du erbjuds:
På den här arbetsplatsen kommer du att erbjudas en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. De värnar om sina medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter till utveckling inom företaget. Du kommer att erbjudas friskvårdsbidrag, förmånliga priset på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter och på fredagar bjuds det på frukost.
Tjänsten är en rekrytering direkt till vår kund, som är verksam inom bland annat outsourcing av kundservice inom retail. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Mer information kring företaget ges vid senare tillfälle.
Anställningsform:
Tillsvidareanställning med tillämpning av 6 månaders provanställning
Start:
Enligt överenskommelse
Placering:
Örebro (arbeta på distans går också bra)
Arbetstider:
Varierande arbetstider, kundservice bemannas vardagar mellan 8–22 samt söndagar 18–22.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emelie Holmström Jahncke, emelie.holmstrom.jahncke@barona.se
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/