Finsktalande kundservicemedarbetare sökes till Solna

Finsktalande kundservicemedarbetare sökes till Solna

Arbetsbeskrivning

Är du service-minded och noggrann och har ett intresse för ekonomi? Är du även flytande i det finska språket? Då kan du vara personen vi söker till tjänsten som kundservicemedarbetare till Barona Contact Center!

Barona Contact Center arbetar med outsourcad kundservice. Du kommer att vara en del av det team som arbetar mot en finsk bank och kommer hantera kundärenden mot den finska marknaden. Det gäller både privat- och företagskunder. Du kommer att hjälpa kunderna i ärenden såsom krediter, fakturafrågor, utbetalningar och lån. Kontakten med kunderna har du via telefen och mejl.

Din bakgrund
Vi söker dig som är glad och positiv person med tidigare erfarenhet inom servicebranschen. Kanske har du tidigare arbetat med kundtjänst? Om du behöver prata finska eller engelska spelar dig ingen roll. Du är bekväm att kommunicera på båda språken. Kan du även kommunicera på svenska (vilket du troligvis kan om du läser denna annons) så får du ett plus i kanten. I ditt arbete är du noggrann samt ansvarstagande och du är lyhörd i din kontakt med kund. För att trivas i rollen behöver du ha en datorvana eftersom vi arbetar i en rad olika system. Du behöver också tycka om att arbeta mot uppsatta mål. Utöver detta ser vi att du är en lagspelare som inte är rädd för att ta för sig.

För tjänsten krävs att du: Är flytande i finska och engelska i både tal och skrift
Är dator- och systemvan
Meriterande Erfarenhet av kundservice eller annat serviceinriktat arbete
Telefonvana
Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Övrig information
Barona Contact Center erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.

Anställning: tillsvidare, med 6 månaders provanställning
Arbetstider: vardagar 8-17
Placering: Solna
Tillträde: omgående

Senare i rekryteringsprocessen kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret samt göra en UC-kontroll.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se
Odotamme innolla hakemustasi!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2022
  • Ansök senast: 16 december 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024