OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett spännande, entusiastiskt och dynamiskt kundserviceteam så kan denna tjänst vara något för dig.
Här sätts kunderna i första rummet genom att agera engagerat gentemot kundens tjänster och produkter. Organisationens mål och vision är att bygga högkvalitativa och långvariga relationer till sina konsumenter. I och med det behöver kundservice-teamet expandera för att kunna möta konsumenterna förväntningar och leverera personliga upplevelser. För att lyckas med det behöver vi rätt talanger och det är där du kommer in!
Arbetsbeskrivning:
Som kundservicemedarbetare kommer du att bistå och leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser behoven hos både nuvarande och framtida konsumenter. Du kommer att kommunicera med konsumenter via telefon, chatt, e-post och sociala medier för att leverera en genomförbar lösning eller fråga med en hög servicenivå. Du kommer också att hantera leadgenerering, delegering och uppföljning av leads för att säkerställa att de utnyttjas effektivt. Det är viktigt att prioritera och eskalera våra kunders feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team. I din roll ingår det att aktivt och kontinuerligt identifiera, föreslå och driva aktiviteter, för att ytterligare förbättra kvaliteten och effektiviteten i våra processer.
Din profil:
Känner du igen dig i att ha ett genuint intresse för att ge utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team som står inför utmaningar på ett optimistiskt sätt? Då kan detta vara rätt tillfälle för dig.Vi värdesätter tidigare erfarenhet inom kundvård och/eller kundservice från säljorienterade varumärken. Vi tror att du vet hur man arbetar med CRM-system som Salesforce etc. Du har utmärkta muntliga och skriftliga kommunikationsförmåga på finska och engelska, svenska är starkt meriterande. Att ha ett giltigt körkort är ett plus.
I den här rollen behöver du ha möjlighet att arbeta kvällstid, helger och helgdagar, vi finns tillgängliga för våra konsumenter när de behöver oss.
Erfarenhet är viktigt, men personlighet är nyckeln
Vi söker dig som är:
- Respektfull,
- En nyfiken lyssnare,
- Lösningsfokuserad,
- Har en stark kommunikationsförmåga,
- Samarbetsvillig.
Mer om tjänsten:
Kundserviceavdelningen finns tillgänglig 365 dagar om året och har öppettider mellan 07–23. Kontoret är beläget i Göteborgsområdet men det finns goda möjligheter till att arbeta på distans för att finna den bästa språkkompetensen.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta emelie.holmstrom.jahncke@barona.se eller terese.hammargren@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/