Finsktalande kundservicemedarbetare till Barona

Finsktalande kundservicemedarbetare till Barona

Arbetsbeskrivning

Barona söker en kundservicemedarbetare som vill bli en del av en modern och inspirerande organisation. Du kommer att arbeta på uppdrag av en bankverksamhet hos oss på Barona.

Drivs du av att ge exceptionell service, vill utveckla din kompetens inom support och kundservice samt har lätt för att lära dig nya saker? Är du dessutom flytande i både finska, svenska och engelska? Då ska du läsa vidare om tjänsten!

Arbetsbeskrivning
Som en del av kundserviceteamet arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär. I rollen som kundservicemedarbetare ger du kunderna särklassig service via telefon och mail. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär främst att besvara inkommande ärenden från både privat- och företagskunder gällande fakturafrågor. Du blir en del av ett team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund
Vi söker dig som är kundorienterad, strukturerad och lättlärd. Du motiveras av att påverka och hjälpa kunder och trivs i en miljö där det händer mycket. Vidare har du en god förmåga att kommunicera på ett förtroendegivande sätt och är bekväm med att arbeta med telefonen som redskap. För att bli framgångsrik hos oss är god service en självklarhet för dig. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina egna ärenden.

Vi söker dig som Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Initiativtagande, lösningsorienterad och ha rätt mängd finska sisu :)
Är en positiv lagspelare och har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
Har gymnasiekompetens
Du är flytande i finska, svenska och engelska i tal och skrift
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och inställning. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten.

Övrig information
Du kommer att arbeta 80-100% och arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan kl. 8-17. Vi söker dig som kan börja omgående! 

Barona sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef.

Intervjuer hålls löpande tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Emelie Holmström Jahnke på emelie.holmstrom.jahncke@barona.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024