Finsktalande kundservicemedarbetare till Barona

Finsktalande kundservicemedarbetare till Barona

Arbetsbeskrivning

Barona söker en kundservicemedarbetare som vill bli en del av en modern och inspirerande organisation. Du kommer att arbeta på uppdrag av en bankverksamhet hos oss på Barona.

Drivs du av att ge exceptionell service, vill utveckla din kompetens inom support och kundservice samt har lätt för att lära dig nya saker? Är du dessutom flytande i både finska, svenska och engelska? Då ska du läsa vidare om tjänsten!

Arbetsbeskrivning
I detta team arbetat du på uppdrag av Collector Bank Walley som är Collector Banks fakturasida (lånen ligger på Collector). Rollen innebär att hantera kundärenden via telefon och mejl och du kommer hanterar ärenden under kategorierna B2C, B2B, lån- och sparkonton. Ärendena gäller bland annat krediter, bankkort, fakturafrågor, utbetalningar med mera. Under arbetsdagarna skiftar man mellan mejl och telefon beroende på inflödet av ärenden, om det inte ringer passar man på att svara på mejl.

Bakgrund
Du kommer arbeta i ett team om 7-9 personer och för att främja en positiv arbetsmiljö är det viktigt att du är bekväm i att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från service, dock är inte detta ett krav. Med rätt inställning och förståelse för grunderna i service tror vi att du kan vara perfekt för vårt team!

Vi ser däremot att du har förmågan att vara lyhörd gentemot både dina kunder och kollegor och agerar ansvarsfullt i allt du gör. Du kommer att arbeta i ett flertal olika system och vi ser gärna att du teknisk kunnig eller besitter ett intresse att lära dig nya system. 

Vi söker dig som Är flytande i finska i både tal och skrift
Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du har telefonvana ifrån tidigare kundservice tjänster. 
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och inställning. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten.

Övrig information
Du kommer att arbeta 100% och arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan kl. 8-17. Vi startar anställningen med 6 månaders provanställning och söker dig som kan börja omgående! 

Barona sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef.

Intervjuer hålls löpande tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Julia Åkerlund på julia.akerlund@barona.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 1 juli 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024