Finsktalande kundservicemedarbetare till Barona Contact Center

Finsktalande kundservicemedarbetare till Barona Contact Center

Arbetsbeskrivning

Är du en servicestjärna som gillar att finnas tillgänglig för kunden och ge ett kundbemötande i världsklass? Vi på Barona söker just nu en finsktalande kundservicemedarbetare till ett av våra team i Solna.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta med kundservice mot både kunder och företag. Du hanterar kundärenden mot den finska marknaden och gör detta via telefon och mejl. Ärendena handlar om bland annat krediter, fakturafrågor, utbetalningar och lån.

Bakgrund
Vi söker dig som är glad och positiv person med tidigare erfarenhet inom servicebranschen. Kanske har du tidigare arbetat med kundtjänst? Du är lyhörd, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta mot uppsatta mål och ha en datorvana med erfarenhet av att arbeta i olika system. Utöver detta ser vi att du är en lagspelare.

För tjänsten krävs att du: Är flytande i finska och engelska i både tal och skrift
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Dator- och systemvana
Meriterande Erfarenhet av kundservice
Telefonvana
Övrig information
Anställning: tillsvidare, med 6 månaders provanställning
Arbetstider: vardagar 8-17
Placering: Solna
Tillträde: november

Senare i rekryteringsprocessen kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret samt göra en UC-kontroll.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2022
  • Ansök senast: 11 november 2022

Liknande jobb


26 november 2024