OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och serviceminded finsk- och svensktalande kundservicemedarbetare till vår kund Becton Dickinson i Stockholm. I denna roll ansvarar du för att hantera både reklamationer på nordisk nivå och kundservice för Finland. Om du gillar att hjälpa andra, är detaljorienterad och trivs i en dynamisk miljö, är detta jobb för dig! Detta är en 12 månaders anställning med goda chanser för förlängning. Anställningen påbörjas i början av oktober, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Om tjänsten:
Denna roll är uppdelad på två huvudområden: 50% reklamationshantering och 50% ren kundservice. Du kommer att hantera förfrågningar från interna och externa kunder via e-post och telefon, med särskilt fokus på reklamationer rörande order, transporter och priser.
Dina ansvarsområden inkluderar bland annat:
• Behandla reklamationer gällande order, transport och priser, samt följa upp och säkerställa att ärendena hanteras korrekt.
• Svara på kundförfrågningar via e-post och telefon gällande returer, fakturor och logistikfrågor.
• Bygga och upprätthålla positiva kundrelationer genom proaktiv kundvård och effektiv problemhantering.
• Identifiera och föreslå förbättringar för att optimera kundupplevelsen.
Vem söker vi:
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och förmåga att skapa goda kundrelationer.
Vi söker dig som är:
• Flytande i finska och har professionell yrkesnivå i svenska.
• Bekväm med att arbeta på engelska. Kunskaper i andra nordiska språk är meriterande.
• Detaljorienterad och analytisk, med en systematisk arbetsstil.
• Erfarenhet utav reklamationshantering, kundservice eller administration i minst 1 år är meriterande.
• Väl insatt i IT-system och meriterande om du har erfarenhet av SAP och Salesforce.
• Är utåtriktad och har förmågan att utveckla och underhålla ett brett nätverk av kontakter.
Du får:
En mycket trevlig arbetsmiljö, trevliga kollegor och chefer!
En hybrid arbetslösning med möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.
Personalförmåner som bland annat sjukförsäkring, generös friskvårdsersättning och lunchbidrag.
Låter det intressant?
Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande, och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Så om du är intresserad uppmanar vi dig att ansöka så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37