OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och utveckla framtidens BRIO?Vi söker nu en viktig medarbetare till vår kundtjänst/innesälj för Sverige, Norge, Danmark och Finland.Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: * Att ge professionell kundservice till våra återförsäljare primärt i Sverige och Finland.* Ordermottagning och orderadministration.* Att ge professionellt stöd till våra säljare.* Reservdelshantering och reklamationer.Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi ser gärna att du har minst gymnasieutbildning samt tidigare erfarenhet av kundtjänst eller servicebranschen.Tjänsten kräver att du talar och skriver svenska och finska och även talar engelska då det är vårt koncernspråk.Det är ytterligare en merit om du förstår/talar norska och danska.Vi söker dig som letar efter ett serviceinriktat arbete med många interna och externa kontakter, vilket kräver att du är såväl kommunikativ som flexibel och serviceinriktad.Du är en person som trivs med att arbeta i en dynamisk och föränderlig organisation.Du är öppen och utåtriktad, tycker om problemlösning och har viss teknisk förståelse.Du behöver god datorvana och har tidigare arbetat med orderhantering, med fördel i Axapta.BRIO AB är ett svenskt företag som utvecklar och säljer leksaker, barnvagnar, bilbarnstolar och barnmöbler.BRIO-märkta produkter riktar sig främst till barn till aktiva, moderna föräldrar och kännetecknas av god design, kvalitet och pedagogik.Företaget grundades 1884 och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken bland barnfamiljer och samtidigt en internationell koncern representerad i ett femtiotal länder.BRIO är mest välkänt för sina träleksaker men även för sina skandinaviska kvalitetsbarnvagnar och barnrumsmöbler.BRIOs huvudkontor ligger i centrala Malmö.För mer information om BRIO är du välkommen att besöka vår hemsida på www.brio.net.Ansökan sker endast via www.proffice.se.