Finsktalande kundservicemedarbetare till familjärt bolag

Finsktalande kundservicemedarbetare till familjärt bolag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Rollen som finsktalande kundservicemedarbetare innebär att du kommer att hjälpa företagets finska kunder via telefon och mail med handläggning av deras skadeärenden och försäkringsfrågor. Utöver detta sköter du även posthantering, uppgiftslagring och övrig administration. Du är en del av en grupp med stark teamkänsla som tycker om att ha kul tillsammans.

Kundservicen har öppet måndag-torsdag 08.00-17:00, fredagar 08:00-16:00. Under juni-augusti tillämpas arbetstidsförkortning och arbetstiderna är då måndag-fredag 08:00-16:00 samt fredagar 08:00-15:00. Detta är en rekrytering där du anställs direkt av vår kund.

Om företaget
Vår kund är ett väletablerat, familjeägt bolag i södra Stockholm som arbetar med försäkringsskydd inom clean-tech, miljö- och energiområdet. Mer information om vår kund ges vid intervju.

Din profil
Du tycker om att ha kundkontakt och har ett stort fokus på service. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Tempot i kundservicen kan variera och du är van vid att hantera intensiva perioder likaväl som att ta initiativ till utvecklingsmöjligheter när arbetsbelastningen är lägre.

Du talar och skriver finska på modersmålsnivå och hanterar dessutom svenska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper (danska, norska, tyska) är meriterande.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig konsultchef Malin Ryholt på telefon 076– 875 11 46 eller malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryholt

Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow

Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024