Finsktalande kundservicemedarbetare till SEB kort!

Finsktalande kundservicemedarbetare till SEB kort!

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att söka tjänsten som kundservicemedarbetare till SEB Kort! Onko hyvä palvelu sinulle tärkeää ja nautit työskentelystä nopeatempoisessa ympäristössä? Asetettujen tulosten saavuttaminen on sinulle tärkeää ja pidät ongelmien ratkaisemisesta? Loistavaa! Då kan det vara dig som vi söker till SEBs huvudkontor i Arenastaden, Solna.

OM SEB

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.

Read more: https://sebgroup.com/

OM TJÄNSTEN

SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år.

I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Som person ser vi att du är en lagspelare som tycker om att samarbeta och är ansvarstagande i det dagliga arbetet och för din egen utveckling.

Kontakterna sker framförallt på finska, men även svenska och engelska och därför är det viktigt att du är bekväm med att uttrycka dig på samtliga språk, i tal och skrift. Utöver detta lägger vi stor vikt att du förstår och har ett intresse för det digitala och tekniska då du i ditt arbete kommer hantera ett flertal IT-system och du kommer arbeta mycket med att guida kunderna i appar och på olika hemsidor. Det är meriterande om du talar fler nordiska språk, det är dock inget krav.

VI SÖKER DIG SOM

• Talar och skriver finska, svenska & engelska obehindrat
• Innehar en gymnasial utbildning
• Har en god datorvana



För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har följande egenskaper:

• Är mån om att alltid leverera professionell service
• Är nyfiken och vill utvecklas
• Tycker om att samarbeta och uppskattar att jobba i team



PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: SEB Kort
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stjärntorget 4, Solna
Arbetstider: Kontorstider

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 december 2023
  • Ansök senast: 26 januari 2024

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024