OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av service via telefon och mejl, samt ett starkt intresse för bank/finans? Vill du vara ansiktet utåt för bästa möjliga kundupplevelse på en av Nordens största banker? Om du letar efter ett jobb där den röda tråden innebär att tillhandahålla service i världsklass – läs vidare!
Om tjänsten
Perido söker efter finsktalande Kundservicemedarbetare till en storbank som är representerad i alla nordiska länder. Du blir en del av ett härligt team som samarbetar för att hantera bankens kundservice för korttjänster till både företag- och privatkunder. Dina främsta verktyg är telefon och mejl. Arbetet sker på plats på kundens kontor strax norr om centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare ger du information, råd och vägledning via främst telefon och mejl. Kundernas frågor kan bland annat handla om fakturor, transaktioner, inloggning, guida i applikationer, avgifter, återbetalning, reklamationer, krediter och räntefrågor.
I ditt dagliga arbete förväntas det att du:
ser fördelarna med att ha en arbetsdag som är organiserad och strukturerad för att fördela arbetsuppgifterna på ett tydligt sätt
intresserar dig för och har god förståelse och kunskap om företagets produkter och tjänster
är serviceinriktad och professionell i samtliga interaktioner med kund och internt
hjälper till att samla in feedback från kunder och driva förbättringsaktiviteter för att bidra till utveckling av verksamheten
genomgår kontinuerlig utbildning som krävs för dina arbetsuppgifter i arbetet
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker den här rollen brinner för att ge service och är alltid mån om att göra ditt yttersta för varje kund. Du ingår i ett team och som lagspelare bidrar du till ett trivsamt arbetsklimat samt sprider din kunskap vidare till kollegor. Du får kontinuerlig coachning och feedback från din chef för att få hjälp att nå både dina egna och teamets gemensamma mål. Du motiveras av varierande ärenden och problemlösning samt har lätt för att kommunicera med olika typer av människor.
Är du vår nästa kundservicestjärna? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasieutbildning
Ett par års arbetslivserfarenhet av service via telefon och mejl
Intresse för bank- och finansbranschen, gärna via arbetslivserfarenhet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på finska, svenska och engelska
God IT- och systemvana
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag initialt genom Perido i 6 månader, därefter tillsvidareanställning hos banken. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Ellen Tidbeck som nås på mejl ellen.tidbeck@perido.se och mobil +4673 159 80 89.
Om du har frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33000 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet, såväl medarbetare som konsulter. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk www.perido.se/lediga-jobb/.