Finsktalande kundservicemedarbetare till Utbudet.se

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Utbudet.se erbjuder kostnadsfritt och uppdaterat lektionsmaterial i varje elevs hand att själv läsa och arbeta med. På utbudet.se har du möjlighet att beställa, helt utan kostnad, hundratals olika material till din lektion eller för egen uppdatering. Hos dem hittar du högaktuellt material inom många områden som Etik, Naturvetenskap, Teknik, EU, Yrkesval och mycket mer.

Utbudet.se grundades 2003. Verksamhetens syfte är att främja och underlätta samarbetet och kommunikationen mellan skolan och näringslivet - företag, myndigheter och organisationer. Utbudet.se ingår i Allde & Skyttkoncernen och är väl etablerat i skolsammanhang, de har dessutom motsvarande rörelse i Norge och Finland.

Om tjänsten

Nu söker bolaget stöttning i form av en finsktalande kundservicemedarbetare. Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara kundtjänst via telefon, chatt och mejl. Utöver detta tillkommer det:

- fakturering
- kontakt med kunder
- kontakt med lager
- kontakt med deras distributörer
- returhantering
- postala utskick av säljkataloger


I rollen ingår det även att vara stödfunktion till sälj- respektive marknadsavdelningen. En del administrativa uppgifter tillkommer såsom kortare översättningar, registervård men även fysiska arbetsuppgifter som att beställa kontorsmaterial och se till att deras lokaler är prydliga samt trivsamma.

Om dig

För att trivas i rollen tror vi att du är en person som trivs med mycket kundkontakt över telefon och mejl. Har du tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration är det mycket meriterande. Stor vikt läggs på personligheten i denna roll och vad du har gjort innan är inte av lika stor betydelse. Vi söker dig som är driven, positiv, prestigelös, lösningsorienterad och som brinner för att hjälpa kunder med det lilla extra.

Kvalifikationer

- Flytande i finska och svenska i tal samt skrift.
- God datavana.
- Gymnasial utbildning.


Tillträde, omfattning och anställning

Denna roll är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Bolaget är beläget i centrala Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda möjligheter till att bli övertagen av Utbudet.se efter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 1 oktober 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024