Finsktalande, Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Landmann är den ledande tillverkaren av gasol- och kolgrillar i Europa med produkter som kännetecknas av prisvärdhet, hög kvalitet, funktionalitet och brett sortiment. Landmanns svenska bolag som startades 1993 ligger i Skillingaryd och levererar till återförsäljare och grossister för den skandinaviska marknaden. Omsättningen uppgick 2015 till ca 150 MSEK och har 20 anställda. 

Läs mer på: www.landmann.se

I rollen som kund/säljsupport är du en nyckelperson i verksamheten och för våra kunder på den svenska- och finska marknaden. Inledningsvis arbetar du med orderhantering för vår svenska marknad för att lära dig sortiment och rutiner. Som ett naturligt steg kommer tjänsten även innefatta Finland och support till kunder och konsumenter. Tjänsten är bred och till din hjälp har du övriga kollegor i kundserviceteamet. Du rapporterar till Customer service Manager.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är

- Kundsupport för Sverige och Finland

- Offerter och orderregistrering

- Underhåll av kund- och artikelregister till, i huvudsak, Finland

- Underhåll av  Finska webbsidan med webbshop

- Översättning av manualer och annonsmaterial

För att lyckas i rollen bör du vara lösningsorienterad och kunna bidra med egna idéer i ett team. Du är flexibel och prestigelös och gillar att hjälpa till med andra uppgifter vid behov. I ditt arbete är du strukturerad och effektiv och trivs med att ibland fördela din energi på flera arbetsuppgifter och ibland rutinmässigt arbete. 

Kompetensmässigt är det främst din administrativa förmåga med goda it-kunskaper som är viktigt samt att du hanterar svenska, engelska och finska med lätthet i både tal och skrift. Vi ser det som meriterande med grundläggande kunskaper i Indesign och erfarenhet av något webbredigeringsverktyg.

Arbetstider: Dagtid, heltid

Placeringsort: Skillingaryd

Tillträde: Omgående, enligt överenskommelse. 

Anställningsform: Tillsvidare

Information: Information om tjänstern lämnas av Codeq AB; Svante Westerberg, 070-374 88 40

Ansökan: Rekryteringen genomförs i samarbete med Codeq AB. Ansökan görs senast 22 januari på www.codeq.se under rubricerad tjänst.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Codeq AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 2 januari 2017

Besöksadress

Storgatan 47
None

Postadress

Storgatan 47
Jönköping, 56730

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024