OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En välkänd e-handel söker nu efter en erfaren konsult som är flytande i finska! Om du är ute efter ett roligt uppdrag inför hösten och dessutom talar finska, är detta uppdraget för dig!
Perfekt uppdrag som lämpar sig för dig med annan huvudsaklig sysselsättning, eller som helt enkelt vill kombinera deltidsjobb med att njuta av sommaren!
Vår kund är troligtvis en av Sveriges största e-handlare när det kommer till parfymeri och är även stora när det kommer till skönhetsprodukter.
Din främsta uppgift som Customer Sales & Support är att ge vår kunds kunder bästa möjliga service via telefon och email gentemot den finska marknaden.
Frågorna kan beröra ordrar, produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Detta uppdraget är på deltid och sträcker sig över hösten med möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter innefattar:
📌 Svara på och lösa inkommande förfrågningar från företagets kunder.
📌 Hjälpa till att lösa kundernas behov (orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter).
📌Leveransbevakning och reklamationer.
Meriterande om du känner igen dig på nedanstående punkter!
📌 Gärna tidigare erfarenhet av kundservice – meriterande om du även har arbetat med e-handel.
📌 Meriterande om du har jobbat med Freshdesk.
📌 Som lägst gymnasiekompetens.
📌 Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
📌 Du ska obehindrat tala och skriva på både finska och svenska.
💡 För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. Skicka in din ansökan idag!
***************************************************
Tveka inte att skicka frågor till makda.joseph@jappa.jobs om du har frågor om uppdraget.
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.