Finsktalande kundsupport till IT-företag

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: För kunds räkning söker Maxkompetens nu en trevlig kundsupport som skall arbeta med företagets finska marknad. Vår kund arbetar som återförsäljare av IT-produkter, tillbehör och tjänster mot företag och organisationer. Bolaget är flerfaldigt prisbelönt de har bl.a. utsetts till "årets gasell" och har sedan starten 1998 årligen slagit omsättningsrekord. Kundföretaget är en tempofylld organisation, med cirka 100 drivna, engagerade och kompetenta anställda . De sitter i fräscha lokaler söder om Stockholm med närhet till kommunikationer. Du kommer att support bolagets finska kunder (även svenska kunder kan förekomma) i orderadministration, supportfrågor, säljkoordination och övrig sälj- och supportadministrativa ärenden. En del översättningar av dokument från finska till svenska förekommer också. Vår kund erbjuder bra villkor och möjlighet till ett stimulerande och utvecklande arbete. Krav på person: Vi söker dig som sätter kunden i fokus och brinner för att hitta lösningar. Du har ett genuint intresse för IT-branschen och dess verksamhetsnytta. Du har tidigare erfarenhet av kundsupport, gärna inom IT-branschen och du är serviceinriktad och administrativt lagd. Ordning och reda är A och O för att kunderna skall få den service som behövs. Egenskaper som vår kund värdesätter är att du är initiativtagande, har en positiv inställning och att du brinner för det du gör. Då du arbetar mot den finska marknaden är goda kunskaper i finska och svenska i tal och skrift ett krav. Start: Omgående Omfattning: Tillsvidare, 6 månaders provanställning Arbetstid: Heltid Plats: Södra Stockholm Lön: Fast individuell lön Övrigt: Resor i tjänsten till Finland kan förekomma. .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 augusti 2009
  • Ansök senast: 30 augusti 2009

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024